naschabloggen

Alla inlägg under maj 2012

Av Laura - 31 maj 2012 20:33

Tänkte att det kanske skulle vara kul med lite gamla bilder så här kommer några


Anthon och jag tävlar för första gången! 40 cm

 


Jag och Donna rider!

 

Bilder på mig!

 


 


 


Lite bilder på min hund

 


 


Tack för att du hade lust att kolla igenom bilderna! Bye Bye! Love U! <33

Av Laura - 31 maj 2012 20:24

Yey! Imorgon hämtar pappa mig, Wilma, kajsa och eve från skolan sedan åker vi till stallet och mockar och rycktar sen åker vi hem till pappa och fixa och gör ve oss sedan åker vi till svalöv på disko! Undra vad jag ska ha på mig? det blir nog någonting sommrigt men ingen klänning :) En lite kort uppdatering bara Bye bye Love U! <33

Av Laura - 29 maj 2012 21:09

Hittade den här bilden på google när jag skulle söka på regn.....

  Det stod någonting om att någons kor inte gillade att vara ute när det regnar och att den äldsta kon Gobi hänger med huvudet ....Haha lite roligt facktiskt! Men ingen har väl samma humor som mig?

Av Laura - 29 maj 2012 20:52

Heej! Om du behöver säga någonting till mig så är min emajl adress sebbe-Laura@Hotmail.com

Vill gärna att ni gillar if ni tycker att bloggen är det minsta bra för om jag får tillräckligt många gillningar så kan jag göra bloggen mycket bättre. Hinner inte skriva så mycket men på fredag ska jag på disko med Eve, Wilma och Kajsa! Diskot kommer att vara i Svalöv! Håller på att lacka naglarna xD. Är det nån mer än jag som hatar regn på sommaren?? Jag gör det!! Faan vad jag blev sur när jag såg regnet i morse! Blääää! Som tur är så fick vi vara inne ena rasten och läsa. Jag skulle blir jätteglad om ni kommenterade eller ställde fråger och gilla skulle inte vara dåligt ;) Bye bye Love U! <33


  Vet! att jag redan har skrivit med den här bilden innan men hittade inte någon annan och denna bilden tycker jag mycket om så det fick ble den;)

Av Laura - 28 maj 2012 17:50

Vill bara säga att Jippie! Eve har kanin ungar och ska sälja en unge och vi ska kanske köpa en om 4 veckor! Men det är inte säkert än för mamma är alergisk och vi måste då köpa en väl isolerad kaninbur och sånna är väldigt dyra! Men Hoppas!

Av Laura - 28 maj 2012 09:21

Heey! Inget kul när man har hosta, förkylning, ont i halsen och är hes. :( Tillbringar den mesta av tiden med att måla naglarna och titta på tv och va på datorn. Bye Bye Love U! <33


  

Av Laura - 27 maj 2012 15:21

Bläää! Imorgon är det skola igen!! Men den 13 Juni slutar vi äntligen skolan! Sen är det SOMMARLOV! <3

Snart ska jag äta tacos och sen ska jag dusha! Jag vill rida! Heejdå Love U! <33

Av Laura - 26 maj 2012 15:45

Idag var jag och shoppade! Handlade inte så mycket mer än tre linnen, två shorts, två bh, ett par skor och två hundhalsband!

Imorgon blir en slappdag och då gosar man väl självklart med hunden och på måndag är det skola igen!  ;) Vi se Love U! <33

Presentation


Heey! Jag försöker stötta tjejer och killar med häst och livet ;) Love U!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards