naschabloggen

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Laura - 6 juni 2012 21:13

Asså! Man kan tro att jag har pest om man hör hur jag hostar! Jag absolut hatar det! Aja Har tittat på hästar på blocket och hittat en massor av hästar som passar mig! Men jag får ingen hst för pappa! Hittade en massa unghästar med stor hoppkapasitet för 9000 kr (halvblod)! Men gah! Vill ha Vill ha vill ha! Haha låter kanske lite bortskämt men ärligt...jag sätter upp afisher över hela väggarna med hästar för att visa hur mycket jag vill! Kan göra vad som helst! Jag kan visa er vad jag vill ha ;)


Denna.. (fölet) 9000 kr halvblods korsning !!!! Jättefin!  



Och denna! Älskar den asså! även om den är stor ;) Nordsvensk Unghäst 7000 kr


 


Denna.. Varmblodstravare !!!! Snygg!


 


 och denna... Polska araber! sååå jävla snygga!  


Och till sist....min personliga favorit eftersom att den har hoppkapasitet ;)


 


 


så här stod det i annonsen


Fint 6-årigt sto ca 135 cm lätt modell, riden 15 ggr löshoppar fantastiskt! Snäll och trevlig vid hantering. En framtida tävlingsponny som säkert kan gå hela vägen med rätt utbildning. E halvblodshingst e quite East. U B-ponnysto. !!! så söööt!


Bye bye Love U! <33 Vilken är din favorit? Kommentera din favorit ;)

Presentation


Heey! Jag försöker stötta tjejer och killar med häst och livet ;) Love U!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards