naschabloggen

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Laura - 1 juli 2012 11:32

Hellu! Var så trött igår när jag kom hem att jag sommnade tio över sju och vaknade kvart över tio! :) Är fortfarande trött! Det har varit världens bästa ridläger och jag har fotat en massa bilder! Kommer kanske idag! Har inte jättemycket att skriva nu men imorgon vaknar nog hjärnan. Nu ska jag borsta tänderna och leka med hunden ses sen Bye bye! Love U! <33 :*

 

Av Laura - 1 juli 2012 11:03

Är hemma nudå! Faan vad kul det har varit..;) Första dagen var det knappt några som pratade men andra dagen var detskit kul! På mornarna red vi ut och på eftermiddagarna hade vi hård träningar i ridhuset! Jag red Cay! Vihoppade två gånger i veckan och hade tävling i slutet av veckan! I fredes hade vi spökkväll ! Vi såg på skräck film och berättade spökhistorier och sedan skulle vi igentligen ha en spökrunda ute i skogen men det var bara jag och Pamela som ville det så det blev ingen. Tävlingen gick hyvsat...det var jättefint men Cay stannade två gånger på hinder 3. Alla på lägert hette Laura( Jag), Jenny ( med egen häst( Ragge), Johanna med egen häst ( Casiopeja), Melany (med egen häst( glömt namnet), Pamela Med Settan, Maja med Oliver, Cindy med Garp, Alva med Charlie och Docky, Emma och Shirre, Frida och Simon, Cay och Jason, Sofie och Champion, Josefin och Joseph (blev sjuk och åkte hem och ledarna liz, johanna och tilda! :* Jag står längst bort mellan den vita och skäcken...men man ser inte mig för Cay kliar sig just då!  

Presentation


Heey! Jag försöker stötta tjejer och killar med häst och livet ;) Love U!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards