naschabloggen

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Laura - 13 juli 2012 09:46

Jippie! Mamma och pappa ska flytta tsm i ett hus inte lång bort från där pappa bor nu i Knutstorp! :) Pappa ska göra nua golv för om jag inte har berättat det så äger han ett golvföretag vid namn Billebergagollv team. Vi ska måla alla rum och renovera huset :) Jag valde grönt i mitt rum och så ska jag måla svarta krumelurer på väggarna eller nåt :) Oooooohhh! Idag är det fredagen den 13e!! Och jag ska rida Donna idag! Ska iaf inte hoppa idag men imorgon blir det! <3 Nu håller jag på att lära hunden ett lydnads pogram xD! Sitt, tass, andra tassen, tass, give me five, sitt, ligg, död/pang! :) Hon är ganska bra med behöver träna lite mer på död/pang. Haha igår red jag Anthon och sen när jag skulle åka hem så glömde jag Iphonen! Smart va?! Wilma ska kanske låna ut Anthon och låna en C-ponny som hon ska kunna tävla på så att det inte bara blir Torsten hon tävlar på så då ska jag rida Fina istället när Anthon är utlånad! Fina är Wilmas kusins travar sto som står på Wilmas gård! Det är kul att rida Fina för det går snabbt och hon är fiogg och gillar att hoppa och jag har redan ramlat av henne en gång innan så jag är inte rädd för att ramla av henne xD! Kommer såklart att sakna Anthon men han ska bara bli utlånad och ska inte säljas:)!  Love U! Anthon!

 Bye bye!:** Love U! <33

Presentation


Heey! Jag försöker stötta tjejer och killar med häst och livet ;) Love U!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards