naschabloggen

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Laura - 3 juli 2012 20:43

Idag har jag städat och tömt hela rummet! :O Hoppas att det var värt det asså! Jippie! på söndag blir det sol och 20-25 grader då åker man iväg till badet ;) Ska byta min Ipad 16GB svart olåst    mot Iphone 4 om det är nån som är intresserad? Harinte så mycket att skriva om idag men jag får komma på någonting!...imorgon åker jag till Anthon och rider och pysslar sen tar jag bussen hem och packar till torsdag då jag åker till pappa med Molly eftersom att det kommer byggarbetare som ska byta fönster och dörrar :) <Sen rider jag Donna och åker jag hem på fredag kväll....på lördag åker jag ev till nån kompis eller nåt.... Det blev ett ganska tråkigt inlägg men hoppas att ni orkar läsa det;) Bye bye! Love U! <33 :*   

Av Laura - 3 juli 2012 10:28

Jag vaknade ur en helkonstig dröm då jag rånade skolan med någon som jag inte känner....

Hur som helst så har jag ingenting att göra....har skit tråkigt!  Har inte någonting att skriva om nu så jag skriver lite mera ikväll ;) Lovar :) Bye bye! Love U! <33 :*


Av Laura - 3 juli 2012 10:28

Jag vaknade ur en helkonstig dröm då jag rånade skolan med någon som jag inte känner....

Hur som helst så har jag ingenting att göra....har skit tråkigt!  Har inte någonting att skriva om nu så jag skriver lite mera ikväll ;) Lovar :) Bye bye! Love U! <33 :*


Av Laura - 3 juli 2012 10:28

Jag vaknade ur en helkonstig dröm då jag rånade skolan med någon som jag inte känner....

Hur som helst så har jag ingenting att göra....har skit tråkigt!  Har inte någonting att skriva om nu så jag skriver lite mera ikväll ;) Lovar :) Bye bye! Love U! <33 :*


Presentation


Heey! Jag försöker stötta tjejer och killar med häst och livet ;) Love U!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards