naschabloggen

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Laura - 31 juli 2012 14:05

Idag badade jag katten, det är verkligen sant att katter Inte gillar vatten!;) jag har även borstat Mollys tänder!xD. Haha jag sitter inne och skriver på mobilen när det ösregnar men syrran måste vara ute med kyrkis../ samma som fritids fast i ett fritidshus bredvid kyrkan;). Såå jävla gött! Har lite bilder på mina favorit kläder här nere;) bye bye;) jag skriver ett litet inlägg innan jag går och lägger mig!

Kläder!
1. Tröja med bildmotiv. Pösig vid armarna ( om ni förstår vad jag menar;)
2. Blekta short i tre olika nyanser.
3. Höst skarf i blå och ljusblå.
4. Vitt linne med hål på både bak och fram sida.
5.svart och vit randigt linne med text motiv och två rosetter av spets och siden.
6. Svart linne med Övertröja av svart och vit randig spets.
7. Gul tröja i volang art.:)
Det var alla... Jag har säkert många fler i garderoben men dessa är dem nyaste förutom den gula;) jag hoppas art ni vet lite mer om min så kallade stil ny även om jag igentligen har blandat två stilar, fjortis och rock.:) bye bye!:*<33

Presentation


Heey! Jag försöker stötta tjejer och killar med häst och livet ;) Love U!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards