naschabloggen

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Laura - 6 juli 2012 21:40

Red hos Wilma i Onsdags...jag på Anthon...Wilma på Torsten.....och Elin på Mona!<3:* Det var jättehärligt..varmt och solen sken <3 Älskar verkligen att rida ut på Anthon! <3 Hoppas snart att jag och Wilma ska kunna rida ut tillsammans på Donna och Anthon Donna och Torsten! :) Red Donna idag och man får väl säga att jag blev svettigare än hästen! Vi körde lite dressyr. Hon var jätteduktig på skänkelvikning i ena varvet men i andra varvet så var det omöjligt att både ställa henne eller göra skänkelvikning. Jag tror att hennes bog har låst sig eller nåt liknande för så svårt ska det inte vara att få ut henne. dt blev iaf ett lugnare pass med skritt och trav :) Är ganska nöjd för att hålla in Donna är aldrig lätt! Vad tycker ni om min nya bakgrundsfärg? Innan hade jag Grå, rosa och svart och jag ville ha något mer sommrigt så detta är väl något bättre? Nu är det bara bakgrundsbilden som är kvar så jag tänkte byta till någon mer personlig bild :). Ska byta min Ipad mot någon som bor i Stockholm och i utbyte får jag en Iphone 4 repfri och 1000 kr att låsa upp den och köpa skal för! :) Nästa gång jag rider Donna ska jag och då blir det bommar och *kanske* nåt litet hinder på 30 cm som förra veckan :)! Sitter i sängen och gosar med hunden nu så ni får ha det så bra!:*<3 Bye bye! Love U!:* <33

Presentation


Heey! Jag försöker stötta tjejer och killar med häst och livet ;) Love U!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards